Friday, October 1, 2010

Masih. Tak Puas Hati


Pukul 1.35 petang.

Aku masih tak puas hati tengok design blog aku ni. Macam haram kot...Malam tadi aku tidur hampir pukul 2 nak set up kan layout jadi background yang sempurna. Tapi hampa! Macam hampeh ada gak...Ish...

Kenapa aku masih tak berjaya set up background yang bagus? Aku nak ada identiti sendiri dalam blog. Tadi aku tunjuk kat *Shu Ni* (amoi satu ofis dengan aku) dia kata blog aku ada *identiti sendiri* dah. Tapi bagi aku, masih serabut!

Sakit hati nak belajar benda HTML-CSS ni. Dulu masa belajar *Flash* aku ada gak buat *coding* ni. Tapi memang haram lepas tu aku tak ingat. (Alamak, tiba-tiba teringat lecturer Flash yang membencikan itu! Sebab dia ajar tak best, aku punya final ada B- dan terus tak dapat Dean's List! Ish!)

Ok, malam ni tidur lewat lagi. Nak bagi puas hati betul-betul baru berani nak *promote* officially kat orang. Sebab kalau boleh, aku nak *hamparkan* semua karya-karya aku yang dah agak *berhabuk* kat bawah katil aku tu. Uiks... Apalah nak jadi dengan Ezdiani ni.

Sebenarnya agak happy, esok tak perlu jumpa client. Sebabnya, quotations tak siap lagi, layout plan baru masuk furniture sikit-sikit dan 3D kitchen pun tak siap lagi. Nasib client Melayu. Musim raya tak habis lagi, penuh dengan *open house*, etc. Aku rasa raya ni masih macam tahun lepas. Tak berminat nak pergi *open house*. Sebabnya 6 hari seminggu bekerja full day, bila masanya aku nak rehat? (Malam boleh rehat, tapi aku main FB dan set up blog nila! haiya!)

Lagipun aku baru mula puasa ganti- yang mengharapkan ada sikit *pahala 6* di bulan Syawal ini. Huhu..Hari ni aku tak puasa. Aku puasa lagi dua hari iaitu hari Isnin dan Selasa, insya-Allah. Semoga Allah panjangkan umur aku nak ganti puasa. Huhu.

Cakap pasal blog ni, masih serabut. Tapi at least aku dah tau nak masukkan *background* aku sendiri. Heh.

So, apa akan jadi kalau hidup ni berakhir esok?

Blog ni background akan masih berserabut, memeningkan, membuatkan kepala terus berkecamuk & mahu mengamuk! Cet!

Desktop yang menunjukkan bukti buat kerja! =P

No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!