Saturday, October 30, 2010

AutoCAD Short Cut List

(Klik untuk imej lebih besar)

Aku yang pemurah lagi suka tolong orang ni (konon) dengan suka hati bagi * AutoCad Short-cut* ni untuk semua designer atau orang-orang yang guna software ni untuk buat kerja.

Kalau ada sesiapa nak aku ajar *autoCAD* secara tuisyen atau *3Ds Max* leh contact saya ye...Cikgu Ezdiani boleh bagi library dan tutorial  yang senang untuk dipraktikkan. Selamat mencuba!

*Credit to my ex-supervisor during Practical Training K.Syima for training me to use the Short-Cut!

4 comments:

  1. nak tmbah lagi shortcut: XL utk continuous line (mcm construction line la) dan DAL utk terus tarik dimension.

    slmt mencuba..hihi..

    ReplyDelete
  2. oh,trima kasih..akan di*update* lagi..DAL tu untuk tarik dimension yang senget kan..huhu

    ReplyDelete
  3. saya nk blaja 3d max..

    leh tak saya bhubung dgn akak

    saya amek architecture dlu kt uia gak.
    ni email saya. abd.halim01@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.minta maaf.sekarang akak tgh sarat mengandung.Insya-Allah lepas bulan 9 baru akak buka kelas belajar 3ds max balik. boleh contact di email airaniez62@gmail.com

      Delete

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!