Thursday, December 2, 2010

Design for SEmi-D House at Riverview Kemensah



*Master Bedroom Design*





*Girls' Bedroom*

Baru tadi buka design-design daripada *otai-otai* 3D yang memang aku tak terlawan 3D mereka. Masa ni aku terasa, betapa *kurangnya* ilmu 3D aku ni. Tapi bila aku berfikiran secara positif dan rasional, niat aku dalam bidang ini bukan untuk menjadi *3D Visualizer* macam kebanyakan mereka. Aku memang nak menjadi *Interior Designer* sebenar yang bukan hanya fokus kepada 3D tapi *pakar* dalam aspek-aspek lain- Drawings, Construction, Material, etc.

Macam post-post aku sebelum ni, aku ceritakan, bukan senang nak jadi Interior Designer. Cabarannya terlalu banyak dan tak semua akan tahan bila dilanda *tekanan* yang melampau daripada *client* dan bos. Heh. Aku ni, kalau bukan sebab *minat* yang melampau dalam bidang ni menyebabkan aku masih bertahan hingga ke hari ini. Alhamdulillah. Doakan saya. Thank you.^_^


Memories:



No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!