Thursday, December 9, 2010

Bosan

Teruknya aku!
Dah berapa hari tak update kot. Sibuk sangat kot? Malas sangat kot?
Banyaknya kot.

Ok.Cerita macam biasa,aku kat opis sorang-sorang ni. Sejuk! Padahal kat luar tak hujan pun. Officemate aku sorang pergi *kutip hutang* jumpa client (Minta payment). Sorang lagi dah selamat pergi *beribadah* keluar 40 hari cuti. (No Comment) Manakala bos masih di *site* atau Showhouse yang tak tahu bila nak siap sepenuhnya.

Aku? Pagi tadi dah buat Quotation untuk kitchen rumah kat *Sering Ukay*. Apakah nama tempat ni? Aku first time dengar confuse, Seri ke, sri ke? Last namanya Sering Ukay. Aku pun tak pernah pergi site ni. Tapi client aku ni pernah gakla datang ofis ni. Masuk semalam, dah 3 kali aku tukar design dia. Nak tengok?



Design 1st yang direject sebab warna biru. Biasalah, kadang-kadang warna pun memainkan peranan penting untuk meng*ampu* client. Huhu.



Design kedua telah di*reject* sebab terlalu panjang. Tak faham aku client ni nak apa. Baru-baru ni nak tukar lagi jadi Bronze Mirror. Tapi aku takleh nak tunjuk sini. Sebab design approval belum dapat lagi. Sorry.


Jadi inilah kerja aku hari ni. Selain menjadi *kaunselor* utk Madam, isteri bos aku yang perlukan *teman mendengar*. Kami dah jadi macam kawan baik pula. Maklumlah,dah nak dekat setahun aku kerja sini. Huhu.


Terasa cepatkan tahun ni berlalu? Apa akan jadi tahun depan? Aku pun tak tahu. Wallahualam. 


"Semoga hari esok lebih baik daripada hari ini, dan hari-hari selepasnya, menjadi lebih baik daripada sebelum-sebelumnya. Amin~"

4 comments:

  1. ya..moga tahun depan lebih baik dan indah. Moga yang dihajat di dalam hati tercapai dan hilanglah segala gundah gulana. mudah-mudahan.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Tuan.Hargai setiap kata2 Tuan..^_^

    ReplyDelete
  3. akak.....nk design jd cmni jugak...

    ReplyDelete
  4. nak kn belajar *rajin2* la adikku oi...

    ReplyDelete

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!