Friday, December 3, 2010

Birthday *Girlfriend* Saya

Oh, teruknya saya kerana hampir terlupa tarikh pada hari ini- 3 Disember 2010. Hari ini ialah *Birthday* sahabat, girlfriend, sayang saya bernama *Yusrafarah*. Dah lama tak dapat celebrate birthday sama-sama dengan dia sebab sebelum ni masa kat UIA tiap-tiap tahun mesti nak main *tukar-tukar hadiah* dengan dia. *Wink*.

Tapi sayangnya tahun ini kami sudah berjauhan. Dia dah jadi *Architect* kat Johor manakala saya di Kuala Lumpur ini menjadi *kuli kepada bos* saya. Rindunya kat dia.. Kali terakhir kami berjumpa masa konvo dia hari tu. Tapi gambar kat bawah ni diambil masa saya bercuti sakan pada Tahun Baru Cina Februari lepas. Masya-Allah, lamanya!



Sebenarnya saya dengan Cik Farah ini (tahun depan insya-Allah akan jadi *Puan*) berkawan baik dalam situasi yang tak dirancang. Kami mula kenal rapat masa kat Matrik UIA PJ, di bilik TV layan cerita Korea *Jewel in the Palace* yang masa tu agak popular di 8TV. Walhal kami lain-lain studio, kelas dan bilik, tapi terus jadi baik sebab sama-sama layan cerita Korea ni. Haha.


Hoho. Takleh blah sebab cerita Korea kami rapat sampai sekarang. Walaupun dia ambil majoring lain, tapi kami selalu *dating* sama-sama, share masalah dan rahsia, kira dia adalah salah seorang *sahabat baik* yang memang sangat rapat dengan sayalah. So, entry ni nak ditujukan khas untuk dia (sebab dia takde Facebook. Ouch!)

My Dear Farah Sayang,
Have a great birthday darling. Jaga diri baik-baik. Kerja elok-elok supaya dapat buat *wedding grand* tahun depan. Haha. Terima kasih jadi kawan aku selama ini. Miss you so much! Tahun depan insya-Allah kita jumpa ok. All the best in life both dunia akhirah. Love you so much! 


(Maaf ada *kejiwangan* melampau di sini. Huhu.)

Memori:

6 comments:

  1. happy birthday babe punya babe haha

    ReplyDelete
  2. sahabat yang baik ialah sahabat yang sedia meminjamkan tawanya ketika kita berduka, meminjamkan senangnya tika kita bersusah. sakit dan dukacita adalah neraca paling tepat untuk mengukur dan membilang siapa dia sahabat kita. Sebab itu Allah turunkan sakit dan dukacita supaya kita belajar mentafsir hikmah yang ada pada sakit dan dukacita itu.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih tuan.Sahabat yang baik, ialah sahabat yang ada masa ketawa dan duka.^_^

    ReplyDelete
  4. hehe...thank u sayangku ezd....
    may we have a long lasting friendship forever n ever...doakan yang terbaik for you n your future too...take care..n i will always miss u...nk hang out sme2 tau...

    -farah-

    ReplyDelete
  5. @cik farahku...akhirnya kamu sudi jengah sini..thnks tau..^_^

    ReplyDelete

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!