Thursday, January 21, 2010

mari menangis kerana ♥DIA♥

♥Dia♥

Buat aku menangis krn memikirkan kesilapanku terhadapNya...buat aku menangis krn kesilapan yg tak dpt ditebus terhadapNya...buat aku menangis memikirkan dosa2 yg terlalu besar...Ya Allah..Masya-Allah...

Buat aku menangis apabila terkenangkan dosa paling besar aku pernah buat...dptkah aku selamat dgn ujian di dunia ini krn silapku terhadapNYa?dptkah aku terus berada di bawah lindunganNYa tatkala ujian plg besar menimpa?Dia yg menyelamatkan aku pada waktu itu...Ya Allah...subhanallah...

Buat aku menangis kerana kasih sayang yg DIa berikan kpdku...hambaNya yg slalu lalai...alpa...terkeluar dr landasan yg sgt jauh...Yg selalu buat jht...yg terlalu mengikut nafsu....Ya Allah....Astagfirullahalazim...

Hanya Dia yg boleh bantu aku...aku milikNya yang hakiki....Ya Allah..tlglah hambaMU ini...jgn sesatkan aku trus hingga terlalu jauh...jgn biarkan aku membuat keputusan sendri...tlg aku Ya Allah....

KeranaMU Ya Allah...kamulah...♥Dia♥...Yang aku ingin menangis kerana kebesaranMU...Allahuakbar!

No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!