Sunday, January 17, 2010

aku manusia biasa...

aku manusia biasa...

aku byk buat salah:

selalu balik kerja pukul 7mlm...kdg2 rs serba slh nak dgr lagu2 lain..sbb masa tu buatnya tgh azan...jd tkarla ke muzik fm...(ikim punya radio aku taktau brapa no dia..mls nak cr..kot..)jd aku burn satu cd lagu nasyid...so ms dgr2 lagu2 tu...berkumandangla lagu *fatamorgana* dr hijjaz...mau menitik gak air mata ni dgr...lagi2 lirik...

*deras arus dunia..melalaikan,menipu daya...*

simple kan words tu...tp klu kita dalami btul2...betapa aku ni dah lalai sgt...sibuk je ngan urusan dunia...yg akhirat kejar mcm lari setempat je...taktaula...ssh btul aku ni...

aku kdg2 tak bersyukur:

org slalu mrh aku...merungut psl kerja...(ms kat skala dlula...skrg sy suka...) org akan kata,skrg ssh nak dpt kerja...bnci org2 itu...sbb suka menuduh sesuka hati...kita meluahkan,bukan merungut...kita inginkan yg terbaik,bukan tak bersyukur...

tp aku agree,kdg2 aku tak bersyukur dpt org yg sayang aku...org yg sbr ngan aku...tp aku slalu mrh2 n merajuk ngan dia...tp dia sabar je...dan saya sgt bersyukur dpt dia..thnks Allah...for sending him to me...

aku sangat malas:

heh...patut mcm2 nak buat...tp selalu menangguhkan kerja..cthnya pg ni patut nak cuci kete..tapi tak gak buat..lg2 time ujan ni..bdn mls gile...bgunpn lmbt pg td...sbb layan ketika cinta bertasbih smpai kul 5pg...ya,Ezdiani sgt gile...

tu bos sruh design opis bru pun tak buat lagi...sbb sbnrnya dah pancit kerja smgu 6hr...pancit-penat...tp tak stress...i like..hehe...

so,klula idup ni berakhir esk,apa akan jadi??

saya takkan dpt berubah dr menjadi manusia yang biasa,kpd LUAR BIASA...*wink*

No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!