Wednesday, March 8, 2017

Kedai Perabot Designer Furniture



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni saja nak share salah satu kedai perabot yang menjual Designer Furniture dengan harga yang berpatutan. Untuk pengetahuan semua, designer furniture ni boleh jadi perabot-perabot yang direka oleh designer furniture mengikut zaman dan boleh juga dikatakan jenis-jenis perabot yang ada konsep dan rekaannya yang tersendiri. Ok, boleh tengok contoh-contoh Designer Furnitures yang famous dalam dunia ni dalam gambar di bawah.


Mesti ramai yang mempertikaikan, kenapa Designer Furniture ni mahal sangat ya? Semestinya harga Designer Furniture sangat mahal disebabkan rekaan perabot adalah sangat eksklusif, ada konsep tersendiri, ada ciri-ciri ergonomik dan yang paling *mahal* kerana pereka yang menghasilkannya ialah orang yang ternama atau famous designer pada zaman tersebut. Contoh Designer yang terkenal pada zaman sekarang ialah Philippe Starck dan Karim Rashid. (Klik untuk view profile beliau)


Setelah bertahun-tahun menyediakan khidmat dekorasi dan banyak kali berjalan-jalan mencari kedai menjual perabot atau Designer furniture yang cantik tapi mampu milik, kami akhirnya terjumpa sebuah kedai di Cheras bernama Lancco .




Kedai ni ada menjual pelbagai Designer Chair yang menarik dan moden. Sorry, kedai ni tak sesuai untuk mereka yang menggemari English Style kerana rekaan di dalamnya lebih kepada stail Skandinavian atau Modern Contemporary. 




Harga furniture juga lebih affortable berbanding kedai-kedai yang kami pernah pergi sebelum ini. Boleh tengok sendiri kat facebook lancco ni diorang bagi offer certain furniture. Disebabkan harga yang berpatutan banyak stok dah habis.

Jadi sesiapa yang berminat nak beli furnitures kat sana boleh sebut nama company kami Ilusi HafiEzd Design dan InsyaAllah anda akan dapat discount daripada owner kedai yang bernama Jeff.

No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!