Monday, May 10, 2010

Dear John...

Dear John...

Terima kasihla buat saya menangis malam-malam buta ni ya...terima kasih kerana buat saya sedih tengok awak baca surat untuk ayah awak sebelum dia mati...ayah awak dahla sakit *Autism* http://en.wikipedia.org/wiki/Autism . Dia sangat genius dengan duit-duit syilingnya yang pelbagai itu.menariknya cerita ini kerana awak menjadi rapat dengan ayah awak hanya kerana duit syiling yang awak jumpa berupa bentuk sangat pelik...saya suka sebab baru-baru ni saya telah mengumpul duit syiling mak saya yang berterabur sehingga ada duit yang tidak laku masih disimpan.rugi betul! (nilai keseluruhan ialah rm30,lepas top up ok..huhu)

Dear John...

Saya juga sangat cemburu bila awak menulis surat kepada kekasih awak savannah...sebab kekasih saya nak menulis sms pun sejak akhir-akhir ni malas,apatah lagi surat yang hendak di pos...saya sudah banyak kali minta kad raya berbunyi..tapi dia msih kedekut mahu bagi..bukan seperti awak yang menulis dari setiap kem tentera yang awak awasi...awak catitkan diari perjalanan awak untuk savannah...wah,untungnya savannah!!

Dear John...

saya hampir menangis bila melihat awak ditembak bertubi-tubi...tambahan pada waktu tersebut awak baru sahaja mendapat khabar berita savannah akan berkahwin dengan orang lain...namun alhamdulillah awak kembali pulih..tapi kenapa awak tak balik ke amerika terus?

Dear John...

saya tahu awak sangat sedih apabila melihat savannah terpaksa berkahwin dengan Tim..tapi awak tahukan dia kahwin kerana tim mahu dia menjaga anak tim yang juga sakit autism seperti ayah awak?savannah mesti berat hati kerana terpaksa memikul tanggungjawab tersebut...

Dear John..

saya harap awak gembira kerana Tim mati...opss!! Silap..saya rasa awak gembira kerana savannah kembali menulis kepada awak dan kembali bersama dengan awak..cuma pengakhiran tak berapa enak bagi saya...huhu..
tidak mengapa..apa-apa pun saya sukakan cerita ini John...

Dear John..

Terima kasih...

^_^

No comments:

Post a Comment

Oh,anda sangat comel bila anda tinggalkan pesanan!